Ce a presupus organizarea SEO Ping Pong Table

SEO Ping Pong Table, organizare

din perspectiva mea, pentru toţi interesaţi in sprijinirea următorului eveniment sau pentru cei interesaţi în organizarea unuia. 

SEO Ping Pong Table Timişoara e un grup de discuţii, dezbateri si educaţie in Timişoara, cu un prim eveniment organizat în 21.01.2014. Intenţia e să ajungem să organizam o întalnire lunară, probabil in continuare în spaţiul Startup Hub 700.

Evenimentul a avut o prezenţă foarte bună, au ajuns cca 60 de persoane la întâlnire.

Subiectele abordate:

Rolul intalnirilor e de a comunica si invata impreuna; vreau sa construim in Timisoara o comunitate de persoane interesate de imbunatatirea vietii oamenilor prin online.

  • Studii de caz, web site cu blog / vs web site fara blog. Diferente in promovarea lor. Studiile de caz sunt cazuri reale, cu cifre reale. Incercam sa observam un pattern.
  • Responsabilitatea SEO : cine e responsabil pentru vanzarile online?
  •  Cum evolueaza motoarele de cautare? Long tail keywords?
  •  Vreau sa fiu pe prima pagina google! Ce inseamna asta in practica?
  •  Cat costa SEO? Cum se calculeaza valoarea adusa de SEO?
  •  Cum putem folosi site-urile de reduceri colective: studiu de caz utilizeaza Zumzi.ro
  •  Cum ne construim si utilizam liste de e-mailuri prin intermediul unui tool gratuit pentru firmele mici: SendMashine.com

 

Ce a presupus organizarea evenimentului

1. Etapa 1. Plan eveniment 

Am folosit Google Drive, un document,  un plan simplu de genul :

Data – Task – Detalii (cine se ocupa, ce presupune) – Cost- Status

Important e statusul, să îl urmăreşti. E uşor să treci cu vederea câmpul asta dar e util!
Ce taskuri-etape au fost in cazul nostru:
1. rezervare sala conferinţă
2. obţinerea acordului firmelor care apar în prezentare 
3. design afiş final 
4. pagina de facebook – am avut în plan şi site-pagina G+ dar..
5. plan de promovare 
a. Print: Am printat câteva afişe, format A3 color şi le-am răspândit prin campus. În procesul asta frumos e să ceri permisiunea Universităţii, unuia, altuia.
b. Events + Facebook Ads
am construit o pagina-event pe facebook si am facut o campanie pe facebook. pentru asta s-a utilizat o varianta a posterului. campania a fost platita, a ajuns pe la 37,155 oameni, din care 77 s+au inscris la eveniment.
c. Parteneri media : inscris, trimis poster, păstrat legătura.
6. Formular de inscriere
am folosit tot Google Docs + Forms. Un form simplu, nume, telefon, email. Important in caz că este o modificare în plan şi pentru feedback.
model:
7. Pregătire, revizuire materiale prezentare. 
am testat echipamente, retroproiector, pixuri, hartie, o măslină, o apă..
8. Revizuit, confirmat lista finală 
9. Pregătit sala eveniment 
A fost o problemă cu scaunele, am umblat după scaune suplimentare.
10. Eveniment 
Răspuns la 20 telefoane, indicaţii, afişat indicaţii pe stalpi in cladire :)
11. Strâns după eveniment, include şi posterele lipite
12. Colectarea poze, reactii, trimitearea unui e-mai şi colectarea de feedback .
Inca nu am terminat etapa asta.  :)
Orele de muncă în total : cca 40 ore
+ costuri adiacente
Pentru următoarele evenimente ar prinde bine să mai fie câteva persoane implicate, în ideea să fie costurile de participare cât mai mici.

Dacă te interesează şi vrei să te implici în organizarea urmatorului eveniment, dă-mi un semn prin email, comentariu, pagina de facebook, linkedin, etc.

Alex Nicolae

Online Business Manager at Semne Design
Present Online Business Manager at Semne Design, past CFO at Gerry Weber (Bucuresti), past Operational Manager at Neogen.ro (.RO)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>